میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا
میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا

تسلیت.... :(

اربعین.....................تسلیت........... به همه.. مخصوصا امام زمان(عج)



نظرات 7 + ارسال نظر
عبدالله شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

برام دعا کنید
خدا هرکی رو بخواد به راه راست هدایت میکنه
خدا از آنچه حتی در ذهن همه و همه میگذره آگاهه و دانا و بیناست

علی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ق.ظ

منم حاجت گرفتم ،یه مریضی قلبی داشتم که خود آقا امام حسین علیه السلام شفا دادن

خدا رو هزاران بار شکر

فاطمه جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ http://faeb.blogfa.com

سلام خانمی
من یه مشکل دارم
وبلاگم رو ببینی متوجه میشی
خواستم بدونم برای ختم زیارت عاشورا از چه روشی استفاده کردی و نتیجه گرفتی؟
حتما باید سر یه تایم بخصوص باشه یا میشه هر زمان در روزکه فرصتش بود خوندش؟
و اینکه شما فقط خود زیارت عاشورا رو با 100لعن و سلام خوندی یا دعا و نمازاشم میخوندی؟
ممنون میشم تو وبلاگم جوابم رو بدی

فقط زیارت عاشورا.هر زمان از صبح تا شب که میتونستم

فاطمه یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://Fateme mohamadi. Com

سلام
ببخشید میشه نحوه چهله گرفتنو واسم توضیح بدین یعنی شما فقط دو تا چهل روز زیارت عاشورا خوندین؟ دیگه قبل وبعد از زیارت کاری نکردین؟

دقیقا همین جور بود

رقیه یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام.من سجده زیارت عاشورا روچه جوری انجام بدم.آخه حفظ نیستم؟

چندبار مهر رو با دست نشسته برسون به پیشونیت و از روی نوشته بخون،کم کم حفظ میشی

داود شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ http://kheimeye-sabz.blogfa.com

سلامحال شماخوبه.خوشحالم که حاجتتگرفتى.منم زیاد حاجت گرفتم ازعاشورا
دوست دارم از حال وهواى این روزاتون بگین باتوجه به چیزى که درباره خانواده شوهرتان گفتین

سلام.من همچنان درحال مبارزه با نفس هستم.مجبورم خیلی جاها سکوت کنم.و گاهی هم بیان میکنم.اما شوهرم الحمذلله زمینه ی قویتر شدن ایمان رو داره.. امیدوارم

سحر دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ب.ظ http://AshkeGham2014.blogfa.com

سلام
به همه تسلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد