میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا
میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا

سلام.من دوباره اومدم...

سلام به دوستای خوبم.

شرمنده.... بخدا اینقد خجالت کشیدم وقتی اومدم و دیدم این همه ادم ازم سوال کردن.من در حق امام حسین با این کم توجهیم بد کردم.خدا از سر تقصیراتم بگذره 




من از این به بعد نوکرتونم 



خیلی از دوستای گلم در مورد اینکه دوران عادت ماهیانه ی خانومها ایا میشه این رو خوند سوال کردن.بله!

من از کسی پرسیدم و گفتن با اینکه سجده مستحب هست اما باز هم میشه حتی سجده کرد.

منظور من از پاک بودن از نظر روحی بود عزیزان گلم.

در مورد حاجت گرفتن تو 80 روز سوال کردن که ایا از اول نیت کردم یا نه.نه!

من 40 روز خوندم و اینقدر با اون خو گرفتم که نتونستم رها کنم.حتی اگه 80 روز حاجت نگرفتین نا امید نشین.امام حسین صداتونو میشنوه.یکی از ادابی که من رعایت کردم رو به قبله نشستن.یک حجاب مختصر داشتن.سلام اخر رو با تفکر در مورد کسانی که بهشون سلام میدم و اینکه وقتی زیارت عاشورا میخوندم،واقعه ی کربلا رو تصور میکردم و از ته دل دلم واسه امام حسین میشکست و اشک میریختم.بعد دعای سجده سر از مهر برنمیداشتم و اول از همه دعا برای فرج امام زمان(عج) میکردم..



بچه ها من الان ایمانم خیلی ضعیف شده.چون بین فامیل همسرم فقط من مومن هستم و کمی همسرم..احساس میکنم دارم ازشون تاثیر میگیرم..دلم برای پاکی دوران مجردیم تنگ شده.تورو به اون زیارت عاشورایی که میخونین واسم دعا کنین...

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام بچه ها
من 10 ساله یه حاجتی دارم بر آورده نمی شه از امروزتصمیم گرفتم زیارت عاشورا بخونم 40. روز دعا کنید واسم دیگه حاجتم رو بگیرم

ان شاءالله حاجت روا شین

[ بدون نام ] دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

دوباره شروع کن به خوندنه زیارت عاشورا و از امام حسین بخواه هم کمک کنه ایمان خودت حفظ بشه هم ایمان اونایی که ایمانشون ضعیفه. راستی سلام.

ان شاءالله

الهه قاسمی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:17 ب.ظ http://elaheh28750.parsablag.comm

برای من هم دعاکن.......میخوام ختمشوشروع کنم

خدا پشت و پناهت باشه الهه جان

بهار یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام... شما 100لعن و 100 سلام میخوندین؟

سلام.بله

سارا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

دوسته عزیز خوش به حالت که حاجتروا شدی منم دارم میخونم زیارت عاشورا تقریبآ20 روزی شده ...دعا کن منم حاجتمو بگیرم و اگه میتونی توضیح بده چطور خوندی ؟من عادی میخونم با 100 لعن نمیخونم دعام کن خیلی محتاجممم

ان شاءالله به خواسته ی دلت برسی عزیزم

الهه دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ق.ظ

من بجای 40 روز 80 روز با قلبم خوندم ولی حاجت نگرفتم

شاید واقعا صلاحت نبوده عزیزم.من فهمیدم تو زندگیم که نباید چیزی رو بزور از خدا خواست

محمد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

ایشالا امام حسین کمکت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد