میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا
میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا

یک خبر خوووووووووووووب

سلامی پر از انرژی و امید به همه ی اونایی که دارن این وبلاگ رو میخونن..



چند روزیه که منم شروع کردم.میگن خیلی چیزها رو نگین.اما یه اتفاقایی داره میفته که روز به روز اعتقادم به زیارت عاشورا و عشقم به امام حسین بیشتر میشه...




یه خبر خیلی خوب دارم..


یادتونه گفتم با 100 تا لعن و سلام؟

اون یک ساعت فیکس طول میکشید.دیر.ز یه چیزی خوندم که واسه شما هم میزارمش...


علامه امینی در کتاب ادب الزائر ترجمه ی روح الله ملکیان صفحه ی 81 فرمودند:




امام هادی(ع) فرمودند:اگر کسی قسمت لعن زیارت عاشورا را یک مرتبه بخواند و پس از ان 99 مرتبه جمله ی اخر ان یعنی"اللهم العنهم جمیعا" را بگوید مانند کسی است که لعن کامل را 100 بار گفته است.و نیز اگر سلام زیارت عاشورا را یک مرتبه بخواند و سپس 99 بار فراز اخر ان را بگوید"السلام علی الحسین،و علی علی ابن الحسن،و علی اولاد الحسین،و علی اصحاب الحسین" مانند کسی است که سلام کامل را 100 بار گفته است.


نظرات 6 + ارسال نظر
رز شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

سلااااااااااااااااام

ممنووووووووووووووون گلم. می بوسمت.

انشالله همه حاجت روا شن.

لیلا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
من 40 بار زیارت عاشورا را کامل با 100 لعن و 100 سلام خواندم ولی اثر نکرد حدودا یک ساعت خورده ای شد...

اون راه حل رو هم که گفتم و باعث کوتاه شدنش شد رو بکار ببر.اگه حاجت نگرفتی دوباره با حضور قلب بخون

[ بدون نام ] دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام جایی یک بزرگی به یه بنده ی خدایی گفت هر حاجنی که دارید 41مرتبه زیارت عاشورا بخونید روزی 1مرتبه.

دوست تنهای شما جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ب.ظ

من دارم میخونم ولی متاسفانه بینش گناه هم زیاد کردم

بابام سرطن داره
مامانمم مریضه
وضع مالیمونم بده
همه اعضای خونه مجرد هستیم ونمیتونیم ازدواج کنیم چون شرایط زندگیمون خرابه
از دوستان التماس دعا
وافعا التماس دعا

خدا خودش گره از کارهاتون باز کنه

ثمن سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام خواهش میکنم جواب بدین..من ختم٤٠روزه زیارت عاشوراروکردم الان وسطاشم و پریود شدم چیکارکنم؟ادامه بدم یا نخونم تابعدکه پاک شدم ادامه بدم؟آخه قبل صدلعو وصدسلام یه نمازهدیع به امام حسین وبعددعا نماز زیارت میخوندم تازه زیارت عاشورا سجده هم داره اگه بخونم این هاروچه جوری رعایت کنم؟میشه کمکم کنین ممنون:(

من که تو پست هام جواب دادم خانومی

کیمیان چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ق.ظ

سلام من بچه دار نمی شدم چله گرفتم تمام نشده فهمیدم باردارم. البته لعن و نفدین رو یکبار گفتم

خدا رو هزاران بار شکر... مبارکت باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد