میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا
میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا

من حاجت گرفتممممممممممممم

سلام بچه ها.من بعد یک سال اومدم.دقیقا یک سال شد.پارسال بعد 2 تا چله حاجتم رو گرفتم.دقیقا حاجتم رو فردای روزی که 80 روز تموم شد گرفتم و با مرد رویاهام عقد کردم..حاجتم اون همسری بود که همیشه تو رویاهام بود و ارزوش رو داشتم.تو این 80 روز خوابش رو هم حتی دیدم.میدونم باورتون نمیشه.اما من چهره ی همسرم رو نه.اما تیکه کلام.قد.رفتار.محبت کردن.رابطه ی خانواده و ادب و شعورش رو تو خواب دیدم و الان دقیقا همونی هست که دیده بودم.من از امام حسین تو سجده ی طولانی اخر زیارت عاشورا حاجتم رو گرفتم.تو این 80 روز خیلی پاک بودم و حتی موسیقی هم گوش نکردم..حالا میفهمم خدا و امام حسین بهترین معامله کننده ها هستن.چون من به چشمای خودم معجزه رو دیدم..


2 سال تموم هرچی خواستگار میومد رو رد کردم.فکر میکردم اون مردی که من میخوام نیست.اما زیر بار بقیه مردا نرفتم.اما حالا بهم ثابت شد که مرد خوب هم هنوز هست..من ایمان کامل دارم.باید ایمانت محکم باشه به این قضیه.بهتون قول میدم نتیجه میگیرین اگه با ایمان کامل و از ته دل و تو دوران پاکی این ختم رو بردارین..



واستون بهترینها رو میخوام.موفق باشید همتون.راستی سالگرد ازدواجم مبارک.مگه نه؟