میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا
میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

میدونستی زیارت عاشورا چه معجزه ها که نکرده؟

داستان هایی در مورد زیارت عاشورا

برطرف شدن مشکل ازدواج

یکی از روحانیون مورد وثوق در نامه ای برای نویسنده نوشته اند:


چند سال پیش یکی از دوستان پاک و جوانم،رازی را که در دل داشت از روی ناچاری با من در میان گذاشت و گفت:من برای امر ازدواج با مشکلاتی برخورد کرده ام که مایه ی غم و اندوه خودم و خانواده ام شده است.مشکل من این است که هرجا برای خواستگاری میروم،کار به بن بست میخورد و خانواده ی ما جواب مثبت میگیرند.

وقتی سخنان دوستم را شنیدم به او گفتم:شاید شما از کسانی خواستگاری میکنید که شان و و موقعیت خود و خانواده اشان از شما بالاتر است.او در پاسخ من گفت:نه اینچنین نیست.اگر صحبت من را باور ندارین خودتان واسطه شوید و از خانواده ای که همشان ما هستند،برای من خواستگاری نمایید.

من این کار را بر عهده گرفتم و دختر یکی از دوستانی که یقین داشتم جواب رد به من نمیدهد را برای این جوان مومن خواستگاری کردم.انها جواب مثبت دادند و من از اینکه توانسته بودم مشکل برادر ایمانی خود را رفع نمایم خوشحال بودم.چندی بعد خانواده ی دختر در تماس تلفنی به من گفتند:برای اطمینان قلبی تصمیم گرفتیم استخاره ای بکنیم و متاسفانه استخاره برای ازدواج این دو جوان بد امده است.

این داستان من را به شدت غمگین کرد.دوست من هم میگفت دیدید حق با من بود؟به او گفتم:اگر برای حل مشکلتان کاری به شما پیشنهاد کنم،ان را انجام میدهید؟دوستم پاسخ داد.بله.به ایشان گفتم که چهل روز صبح بعد از نماز و تعقیبات،زیارت عاشورا را با 100 لعن و سلام بخوانید.

دوست من از فردای همان روز مشغول خواندن زیارت عاشورا شد.27 روز بعد نزد من امد و گفت که از خانوادهای خواستگاری کرده و انها هم با کمال میل قبول کرده اند و امروز عصر هم قرار است صیغه ی عقد ازدواج جاری شود..



              

نظرات 8 + ارسال نظر
ح. گ چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام تورو خدا التماس دعا .

زهرا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام مرسی از مطالب زیباومفیدتون امیدوارم که حاجت روا بشین

ممنون از دعای قشنگتون.من حاجت روا شدم شکر خدا

نازی جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام
از وقتی مطالب وبلاگتو خوندم دارم میخونم چون مشکل من رو فقط معجزه میتونه حل کنه مرسی که این وب رو ساختی التماس دعا

ایشالله که مشکلت حل شده باشه عزیزم

مجیذ شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام دوست عزیز .
به متنی که نوشتی دقت کن ..........
مشکل من این است که هرجا برای خواستگاری میروم،کار به بن بست میخورد و خانواده ی ما جواب مثبت میگیرند.
باید بنویسی جواب منفی میگیرند.

چشم.مرسی از تذکرتون

جمال دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ق.ظ

ادم گنهکار هم باشی اگر دل پاکی داشته باشی و از روی دل صافی که داشته باشی و از دنیا دل بکنی به آقایت رو بندازی مطمئن باش تو را بی پاسخ نمی ذاره حتما دستت را میگیره
خدا خیلی خیلی بزرگه اونقدر بزرگه که تصورش در حد عقل ما نیست
خدایا ما را ببخش و ما را عاقبت بخیر کن

سید شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام به همه
من به جهت حاجت بسیار بسیار مشکلی روز تولد امام حسین سلام الله علیه نذر کردم که حاجت روا بشم وقتی برگشتم شهرم 40 روز زیارت عاشورا بخونم خب ظرف چند دقیقه به حاجتم رسیدم و همون روز برگشتم شهرم.... از فرداش شروع به خوندن زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام کردم تا اینکه حس کردم انگار کامل انجام نمیدم شروع کردم به جستجو در مورد بهترین نحوه ی خوندن زیارت عاشورا. رسیدم به دستورالعمل شیخ طوسی در مصباح که اینطور هست:
1.غسل زیارت در اول روز (همه روزه) 2.رفتن به مکانی بلند یا به صحرا 3.اشاره به سوی کربلا و لعن بسیار بر قاتلان حضرت اباعبداله سلام الله علیه4. خواندن زیارت امین الله امیرالمومنین(روحی له الفداء)5.دو رکعت نماز زیارت6.خواندن زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام7.دو رکعت نماز زیارت8.خواندن دعای علقمه
شنیده بودم که روز چهارشنبه بهتره روز شروع چله ی زیارت عاشورا باشه و خب ی روز چهارشنبه تصمیم گرفتم ی چله ی جدید شروع کنم که هم ادای رسیدن به حاجت قبلیم باشه و هم ی حاجت دومی هم داشتم بعد پیش خودم گفتم من که به امام حسین علیه السلام متوسل میخام بشم با زیارت عاشورا چرا باید امیرالمومنین(علیه افضل السلام) رو زیارت کنم و تصمیم گرفتم مراحل کار رو بدون انجام مراحل 4 و 5 انجام بدم...

خب خوابیدم و صبح روز چهارشنبه که از خواب بیدار شدم و دیگه نیت کردم و خواستم چله رو شروع کنم با اینکه تازه از خواب بیدار شده بودم ی خواب عمیق و عجیبی منو گرفت که نتونستم بیدار بمونم لاجرم خوابیدم..... در عالم رویا دیدم به اتفاق همسرم رفته ام به شهری که سر در تمام مغازه ها به زبان عربی هست ما همینطور که توی خیابونای شهر تاب میخوردیم نگاهم افتاد به حرمی بسیار با عظمت و تماما طلا. از شخصی پرسیدم اینجا کجاست این حرم چه کسیست؟ اون شخص جواب داد اینجا نجفه و این حرم امیرالمونینه....سلام الله علیه...که من منقلب شدم در خواب و هرچه در دستم بود به زمین افتاد و در مقابل حرم زانو زدم و عرضه داشتم...السلام علیک یا امیرالمومنین و حاجت دومی که بخاطرش میخاستم چله رو شروع کنم خدمت ایشون عرضه کردم و از ایشون حاجتمو خواستم....از خواب بیدار شدم و چله رو به همون نحوی که شیخ طوسی گفته بود شروع کردم با ارادتی خاص و شرمندگی نسبت به حضرت امیرالمومنین علیه السلام...الان وسطای ختم هستم انشاله به حاجتم رسیدم و قسمت شد حتما خبرتون میکنم التماس دعا

چقدر قشنگ و عالی

زهرا سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام دوستان
منم تقریبا مشکل شما رو دارم اما دخترم
بهترین خواستگارا واسم میاد با شوق و ذوق حتی ازشون با شناخت کامل اما بعد مدتی پشیمون میشن یا استخاره گرفتند ویا خدا میدونه
واسه منم خیلی دعا کنید داره ۲۸ سالم میشه

حمید یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ق.ظ

با سلام سوالی داشتم. در خیلی جاها خوندم نوشتند مثلا فلان دعا رو چهل روز بخونین ولی در زمان عذر شرعی خانم ها چطور عمل کنند ؟ تو اون روزها بخونند یا نخونند؟ خدای متعال خیرت بده جواب دقیق میخوام ها . منتظر جوابتونم. یا علی

تویکی از پست هام که توضیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد